tisdag 10 november 2009

Ny klubb!


Jag mötte Ola och Sara vid ljungstugan för lite inomhusträning och kom därifrån med det här. Så kan det gå. Hann däremellan med att svettas i två tjugominutrar strax över tröskel. Skulle som vanligt ha kunnat sitta i timtal, har inte alls någon sån uttråkningsspärr. Nötande är ju som bekant verkligen min melodi.

Spenderade innan dess precis hela dagen i skolan. Vår nya delkurs är, förutom jätteintressant, så strukturerad och effektiv! Jag älskar det naturligtvis, det förstår ni ju. Allt jag vill ha är ju schemalagda aktiviteter och tidspress, det gör mig begåvad och lugn och ambitiös och fokuserad. Plus att det som bekant bara är då jag får tummen ur och presterar.

4 kommentarer:

stefan carlsson sa...

jag kommer ta en rejäl diskussion med nämnde hellström vid tillfälle! huvva. almby ik är och förblir en orienteringsklubb, -kom ihåg det. nej, ingen halvrisig cross än, men det kommer./stef

Lisa sa...

ja jag vet, men de mutar mig med mat och vin så det är inte riktigt rent spel här. jag är ju helt försvarslös mot sådana lömska metoder!

Anonym sa...

Min gamla klubb!
Har aldrig känt mig så välkommen och haft så kul. Finns otroligt många härliga medlemmar. Grattis till ett bra val!

Lisa sa...

Tack! Härligt med lite positivism! Jag tror och hoppas det bli bra!