onsdag 11 november 2009

Niotusen tecken, och lite cykel.

JOMENSÅATT, jag ville bara tala om att jag är klar med dagens propagandaanalys på niotusen tecken. Sju timmar före deadline.

SA JAG HUR PRODUKTIV JAG BLIR AV TIDSPRESS OCH SCHEMAN ELLER?

Herre-min-gud. Saker jag känner för att göra nu, förutom naturligtvis läsa all litteratur för resten av delkursen:
1. göra alla inlämningsbara uppgifter för resten av delkursen!

Såååå, jag kanske skulle ta och göra det då?


Jag är ju förövrigt fortfarande på jakt efter en bättre begagnad CX till vintern, det vet ni va? Så ni hör väl av er om ni har några tips?
lisastrom@kittymail.com
Billigt är bättre än bra, och jag är 177 cm över havet, så inte någon pytteliten eller jättestor. Som bonus och hittelön erbjuder jag i vanlig ordning min eviga kärlek, vänskap och tacksamhet!

Er andra bjuder jag på den här:

Inga kommentarer: