onsdag 4 november 2009

En MMS-konversation om vikten av en välbalanserad kost

Inga ämnen är för små för att uppmärksammas i bloggandets och självcentreringens tidevarv, glöm aldrig det.



Från Johanna: "Min mat!"

Från Lisa: "Jag börjar på samma spår, funderar på om jag ska avrunda med gröt eller müsli"

Från Johanna: "Gröt! Varm mat är riktig mat!"

Från Lisa: "Sant. Men då kommer ju följdfrågan: vilken sort?"

Från Johanna: "Mannagrynsgröt är min bästa gröt"

Från Lisa: "Ska fundera under macka 2... Återkommer....

Från Johanna: "Du förstår väl att detta måste bloggas?"

Från Lisa: "Jag gick på kakorna istället... ska se om jag hittar datasladden"

Från Johanna: "Åh kakor, jag har snickerskakor"

Från Lisa: "Mms:a bild!"

Från Johanna:

Från Lisa: "Bra fransk page!"

Från Johanna: "Eller hur? Jag är vansinnigt intellektuell"

Från Lisa: "Ja det är ju uppenbart. Bloggar nu"

Från Johanna: "Bra! Glöm inte att nämna min intellektuella frisyr!"




Inga kommentarer: