lördag 14 november 2009

Konsten att hålla fingrarna sysselsatta

Ni vet, den berömda cafésjukan?
När man inte bara kan sitta still och konversera längre tid än en kvart utan att börja pilla bort etiketter, riva sönder servetter, vika papperslappar och annat menlöst för att hålla fingrarna sysselsatta? Jag råkar ut för det jämt, klarar inte av det där med att bara sitta rakt upp och ner och stirra på ansiktet mitt emot utan att det börjar krypa i skinnet på mig.

Jag hade ikväll som tur var tillgång till det här:


Vilket resulterade i det här:


Jag ska ju som bekant alltid vara värst. Den har till och med styrlinda! Ont i fingrarna nu, stickigt med ståltråd.

2 kommentarer:

Stefan sa...

Ditt CX problem är löst! Scala upp bara, sen köper du dom hära: http://www.framebuilding.com/index.htm

johanna sa...

handarbete är mitt bästa arbete!