fredag 20 november 2009

Dalarna

Jag är i Falun!

Stefan har fått hugg på en cross som enligt honom själv är "sjukt cool!", och trots att hans ethos fick sig en smärre törn idag när vi alla minsann såg användandet av bruksanvisningen vid monterandet av Karins cykeldator så litar jag ju helhjärtat på hans expertis, erfarenhet och goda smak. Väntar därför med spänning på mer info om mått osv.

Förövrigt kan jag delge er den kanske glädjande vetskapen att mina ben inte är sitt fräschaste jag idag, trots min ungdomliga fräschör. Hybrisen fick sig en törn, men å andra sidan har det varit rätt skönt att inte göra något annat på hela dagen än knalla runt i mossan med hundarna och kasta lite pinnar.
Plus att det är rätt trevligt att känna att man gjort något.

Nu ska jag äta borstj! Hörs!

Inga kommentarer: