torsdag 2 juni 2011

sista minuten

försöker skrapa av den värsta smutsen av cykeln samtidigt som jag tvättar tävlingskläder. har, som väl alla i min närhet vet vid det här laget, sparkat sönder klossen under ena skon så jag måste försöka hinna förbi c&f imorgon bitti innan vi åker för att få tag på nya så jag åtminstone kan sitta fast i pedalerna i helgen. jag har hört att det kan vara en het och bra grej. försöker få tag på markus. försöker hitta en väska. försöker ladda alla möjliga sladdkrävande saker som behöver laddas. försöker undvika att äta upp allt mitt nybakade bröd. försöker undvika att falla för frestelsen att gå helt lattefarsa och byta framtidsplan och bli bagare. försöker överlag vara sansad och lite mer förnuft, lite mindre känsla. försöker hålla nere peppen.

det går väl lite olika bra

Inga kommentarer: