måndag 6 juni 2011

Alla möjliga sorters struck


Här cyklar jag och är loss. Eller om jag jagar, senare? LÅ ser ju entusiastisk ut i grönt där på trottoaren i alla fall. Jag har fortfarande inte kommit över hur fel precis alla i min omgivning har beskrivit den där Luma-banan?! Slutsats: lyssna aldrig på andra.

Hemma nu, till slut. Cyklade lite olika fort i Nynäshamn idag också, blev trött i benen idag också. Har väl haft det så himla fint och har så mycket att säga men är så trött, så trött, så trött efter tre tävlingsdagar, för sena nätter och slutligen fyra junistimmar i buss (men eftersom mitt liv är en strid ström av opti så räckte naturligtvis mitt ipodbatteri exakt fram tills bussen rullade förbi norslund, så egentligen märkte jag inte så mycket av dom).

Hörs imorgon istället hörni, då ska jag berätta ska ni veta!

Inga kommentarer: