fredag 10 juni 2011

Akademisk succé

Jag är hos mina föräldrar och mellanlandar. Äter yoghurt, väntar på hundarna, väntar ut värmen så temperaturen ska blir cykelbar och försöker i största möjliga mån undvika att behöva beblanda mig med alla studenterna.

Själv har jag inte ens tagit studenten, sug på den smaskiga infon ni. Men det blev ju folk av mig också till slut, trots detta i allmänhetens ögon enorma misslyckande. Förmodligen blev det faktiskt till och med mer och bättre folk av mig på grund av det än om det hade varit mer ordnat.

Har köpt en bok på vägen hit som jag tror jag kommer älska, fast ingen av de ni tipsade om. Så otacksam var jag.

2 kommentarer:

Jonas l sa...

Hur kommer det sig att du ser så fin ut på alla bilder? Finlisa med och inte bara finjeppe och finlandström kanske

Lisa sa...

ja klart det också är finlisa, men jag skriver ju så sällan om mig själv i tredje person