tisdag 14 juni 2011

Hej dagboken

Ja apropå det där med att fundera på saker, jag gör ju det. Rätt mycket. Förmodligen kanske FÖR mycket, om man nu är av åsikten att det finns något som är för mycket av den varan (jag har inte riktigt bestämt mig för vad jag tycker om det, och att klassificera sig själv som den sortens människa är väl knappt acceptabelt men jag skiter väl i, alla fattar ju att det är sant). Igår så hade jag en grej som upptog rätt mycket kapacitet, och eftersom jag har det här outsinliga kommunikationsbehovet ni förmodligen redan upptäckt ville jag såklart få ut skiten tex här, och så råkade jag shuffla fram en låt vars text formulerade exakt det jag ville säga. Det var helt sjukt, jag var så till mig! Jag kunde få slippa formulera mig själv och bara posta nån spotifylänk och ändå få fram det. Heaven!
Detta ända tills jag väl insåg att det inte berodde varken på högre makters inblandning eller min egen intelligenta och sofistikerade musiksmak utan helt enkelt på att även nästkommande ca 10 låtar också sa precis det jag ville säga, och att inte heller det berodde på ovan nämnda detaljer utan bara att det jag funderade på var så sjukt standardfråga 1A att alla i hela världen bara redan gjort det och kommit fram till nåt.

Därför, inget publicerat från den här fjortonåringen. Även om jag för all del inte har så värst höga tankar om min egen unikalitet (lol, jo) (fast är det ens ett ord? orkar inte googla) så kan jag ju ändå känna att jag gärna ser att min blogg får behålla något uns av den lilla värdighet den förhoppningsvis har kvar.

Inga kommentarer: