tisdag 21 juni 2011

Dags för SM!

Men nu lär jag väl ändå bli snabb imorgon, när jag fått på snabbishjulen också? Ser ni så fint?! Och sådär ordentligt fotat (dagsljus! helbild!) har ni väl aldrig någonsin sett en cykel i den här gamla bloggen förr?! Undrens tid! Nu är det!

Men jag ("jag") var såklart tvungen att sistaminutenmeka (optimalt) lite nere hos min & Pumpens mesta favviskille fin-Johan. Jag smygfotade mellan reprimanderna, eftersom smygfotoblogg är bästa sortens blogg. Ser ni vad arg men glad han blev över det? Överlycklig förstås innerst inne, men det fattar man ju.

7 kommentarer:

Anonym sa...

men lycka till nu och kör som f-n!

Lisa sa...

tack så mycket! ska försöka bli trött i alla fall ;)

Niklas Källström sa...

Lycka till imorgon Lisa!

Lisa sa...

tack! ska du köra?

Niklas Källström sa...

SM för mig går i Augusti ;)

Lisa sa...

men solleröloppet ju!

Niklas Källström sa...

Jobbar natt Onsdag-Torsdag å så var jag lite för lat för att försöka göra ett passbyte. Känner mig också lite urladdad efter VR :)