måndag 6 juni 2011

I respect your feelings as a woman and a human


Eftersom jag ju ändå inte har något vettigt att säga när nu huvudet är fyllt av kottar och det förstås är helt uppenbart att ni alla egentligen hellre kollar på svettiga och långbenta snabbtjejer än gamla tråkiga tightskillar som internet ändå svämmar över av, så föreslår jag att ni går in här och tittar på bilder från damklassens Luma. Den ovan är stulen därifrån, men det kan ju vara så (!!!??!!!) att ni är intresserade av att se annat än min grönvita tröja och Mattias Nilssons avlagda gamla shimanobrallor, och då finns det där också.

Och om inte det faller er i smaken så ber jag att få återkomma med putslustigheter, kopierade citat, intellektuella frivolter och illa dolt stulna tankebanor en annan dag, precis som vanligt och precis som ni vill ha mig.
Nu ska jag måla de bildliga naglarna och lyssna på brudiga låtar. Hörs.

2 kommentarer:

Den 8e Kaptenen sa...

lycka ær nær det fladdrar bakom hjælmen.

Lisa sa...

så sant som det är sagt!