tisdag 14 juni 2011

Ser ni ett mönster?

Vänner, vi måste ta upp en grej. Jag brukar ju inte lägga mig så mycket i vad eller hur eller när ni skriver saker ni skriver, skiter jag i det så skiter ni i hur jag gör tänker jag, och hittills verkar ju det ha fungerat rätt bra? Jag vill kunna hitta på så mycket eget trams jag behagar och låter därför er härja fritt ni med. Dessutom: efter ett tag blir man avtrubbad, och tex den här de/dem-grejen orkar väl ingen ens ta i med tång längre? Plus att jag oftast har en ganska lindströmsk syn på det hela. Men. Ny favorit på provokationslistan ändå - det här med att ingen verkar kunna skilja på när man bör använda och eller att. "det var kul och ses". really?

OCH! ÅH! Det känns så fattigt och torftigt av mig att bry mig om det här och att liksom, känna ett behov av att ta upp det. Förlåt. Jag ska sluta. Eller om ni kan sluta göra det bara? Det kanske ändå är bäst? För alla.

På träningsfronten: uppslutningen till fartpasset idag = jag & jens w & ösregnet. Blev trött och blöt. Fast jag älskar ju misärpass så det var såklart värt. Ska man lida kan man gott göra det under vidriga omständigheter. Hoppas det regnar på midsommar.

2 kommentarer:

Tom sa...

Begär inte för mycket av oss, Lisa. Vi är trots allt bara cycklister.

Lisa sa...

men ah åh TOM <3
svarslös