torsdag 9 juni 2011

Fjer-ilar

Tack för alla tips! Ni är så gulliga när det väl kommer till kritan!

Som utlovat ska jag alltså berätta hur jag känner inför Lida. Såhär: ".........."
Jag har så dåliga minnen från förra året så det är svårt att uppbringa någon större entusiasm, MEN å andra sidan innebär ju alltid långloppen en himla fest rent socialt och det är alltid fantastiskt och stockholm är gött så inför själva helgen känner jag ändå såhär: "!!!!!!".



Vad som däremot känns sjukt roligt även tävlingsmässigt är att den här anmälningen tydligen gjordes idag:

Kajaktiv har headhuntat mig till att tävla med superkajakar'n James och den väl inte direkt helt löpovane Magnus, och sämre förspänt kan man ju onekligen ha det. Plus att jag aldrig har varit i Åre innan, och det hör ju till allmänbildningen så det är väl verkligen på tiden.
(Som en bonus kommer vi få paddla/cykla/springa åttor runt Kajaktivs herrlag med Carlsson och Patrik Paddlarn, och bara det är ju värt hur mycket som helst)

9 kommentarer:

johanna sa...

alltså, jag är mer intresserad av att få veta vilken bok du ska läsa?

Lisa sa...

men alla förstås! men du kan få veta i vilken ordning när jag bestämt mig!

johanna sa...

bra, det är för mycket sport och för lite text!

lisa sa...

ja men de 300 andra som läser här är inte lika litterärt bevandrade som du, jag måste pleasa på alla fronter!

Kristin sa...

Fan vad skoj Lisa! Dessutom är jag är i Åre då, lovar att komma och heja på dig.

Lisa sa...

jaa! vad roligt!!

johanna sa...

jag bryr mig inte om pöbeln. du borde ha en blogg med enbart mig som målgrupp?

Lisa sa...

eminem, litteratur och gulliga djur?

Anonym sa...

Våga inte ligga före Löfgren! Det ingår i dealen! // Paddlarn