onsdag 29 juni 2011

Långa Lugnet

Jag har cyklat lite mtb, kors i taket etc etc etc. Det var jag, Robban, den trettiogradiga dödsvärmen, Långa Lugnet-stigarna och den latenta skogspaniken.
Som väntat var jag ohämmat kass, men märkligt vore väl allt annat med tanke på min högst sporadiska terrängträning.

Robban tålmodig på förskollärarvis förstås. Pekar och visar och undervisar och tipsar och guidar och berättar och lär mig allt han kan, som vanligt.


Ledsen för det här torftiga. Men värmen? Energin som skulle kunna användas till tankearbete går oavkortat till att dricka olika kalla saker och flämta i skuggan. Vilket i och för sig väl är lika bra, för alla vet ju ändå att allt juicy och ältvärt till 99% inbegriper andra människor, och det får man ju ändå inte skriva om.

4 kommentarer:

johan fintling sa...

Juicy har väl ersatts av Elixir ändå? Ska du köra Ränneslättsturen?

Lisa sa...

åhå, cykelskämt! & jo jag ska väl det. eller starta åtminstone. ska inte du?

Jonas l sa...

Haha Johan, tänkte med på de ;)

johan fintling sa...

Nej jag står över denna.