söndag 26 juni 2011

Omen


Det slog mig just att jag gick i backen förra året på midsommar också, då fick jag se ut som ovan i en period efteråt. Det var extra festligt sådär i storhelgstider. Inte alls så att 90% av alla jag mötte trodde att jag var tillsammans med en kille som hade lite för nära till nävarna.
"Alltså jag är inte slagen! Har cyklat omkull!!"
"Mm..... visst har du det lilla vän.... kom här ska du få numret till kvinnojouren, de har tystnadsplikt."

Nu måste jag vänta ett helt år till för att se om jag kommer krascha för tredje gången, och om så i så fall sedan aldrig mer klicka i några pedaler under midsommarhelgen resten av livet.

2 kommentarer:

Henrik Plyhm sa...

Du kanske ska börja med Schack istället?

Lisa sa...

ja, bra förslag! men det återstår ju att se efter nästa sommar då. eller så ska jag bara lära mig att hålla mig på hjulen?