lördag 31 oktober 2009

Dagens läxa

Jomen jag tog i. Klockade milen på 48, vilket väl ändå får vara acceptabelt med tanke på förberedelserna och icke-asfalten osv. Antar att min sluttid blev högre dock eftersom det som vanligt var en distans lite sådär på en höft och nästan en halv kilometer för långt.
Det var så uppenbart löpsteget och benen som inte orkade och inte hjärtat i alla fall, ser ni vad pulsen går ner där sista halvan? Så ska det ju inte se ut. Det var i och för sig lite skönt, för då är jag ju inte så otränad generellt, bara grenspecifikt.

Nåja. Ändå roligt! Så skönt att få hetsas lite! Det bekväma i slöträning got nothing on roligheten i stressen av omkringliggande människor. Jag tror jag ska bli en sån där som tar varje chans till motionslopp, det är nog nyttigt för mig på så många olika plan.

Inga kommentarer: