lördag 10 oktober 2009

Helgtur

Jag blev igår hastigt och lustigt övertalad till att idag cykla ett knippe timmar bergslagsled. Jag försöker därför lösa de praktiska problemen med hur varmt jag ska klä mig (det ständiga), hur jag ska få med mig alla mina grejer i ryggfickorna (det ständiga2), och hur jag ska fixa faktumet att det enda vattenbehållarmässiga jag äger i den här stan är en (1) 50cl vattenflaska.

Ovanstående i och för sig enbart problem förutsatt att jag först lyckas hitta hem till Johan för bilskjuts till startpunkten. Det här med att hitta rätt har ju visat sig inte vara min starkaste sida, så man kan aldrig vara säker.

2 kommentarer:

Papsen sa...

Du skulle ju kunna köpa en ny större flaska alternativt en till dito.

Lisa sa...

Jo, det skulle jag ju såklart kunna, om jag hade tänkt på det innan imorse... Men det gick bra ändå.