onsdag 14 oktober 2009

blablabla

All time low här på bloggizzz idag. Är det för att jag börjar bli lite dryg och självgod?
Ni kan i så fall vara lugna, jag går humörmässigt som klockan eller tidvattnet eller solen jag, upp n ner med en punktlighet som väcker avund till och med hos atomuren, så snart blir det nog lite självhat här igen.

Jag fick mig hur som helst inget cyklande, trots min enorma produktivitet med artikeln, för jag kom liksom aldrig iväg. Hade vettigare grejer för mig antar jag, och nu hann det bli mörkt. Fast jag räknar med att få nöta rätt bra på dalavägarna i helgen (ni har väl inte snö där än?) så det är väl inte så viktigt.
Slår på stort och går på ett gammalt hederligt pass på friskis bara för det, skulle tro att det nog är nyttigt att tvingas göra någon armhävning eller två emellanåt (minns vinterns armhävningspeak! vad gjorde jag då? typ, 50? jag blir faktiskt imponerad av mig själv när jag tänker på det. synd bara att hela projektet fick mig att aldrig mer vilja göra en).

Imorrn Falun! Igen! Hurra!

Inga kommentarer: