onsdag 14 oktober 2009

oflyt

Jag är "upptagen" med att "skriva" en "debattartikel".


Har hittills tvättat, druckit kaffe, varit inne en vända i stan, ätit lunch, håglöst home:at på fejjan, kollat mailen femhundra gånger, druckit mer kaffe, vankat av och an, duschat, stirrat tomt in i wordfönstret och slitit mitt hår sen sextiden imorse. ÅÅÅHHHH vad jag är osugen på den här uppgiften. Om brist på inspiration var en tävling hade jag varvat er andra innan ni ens hunnit byta om.

Nu sitter jag som bäst och försöker få min oansvariga sida att hålla käft, eftersom den försöker påtala värdheten i vädret och att det nog ändå är bäst att passa på att cykla en vända när det är såhär. MEN DET SKA JAG INTE.

I alla fall inte förrän jag fått ihop ett ordentligt utkast.
Skrivna ord än så länge: 0.

Gnghhhaaah, helleeveettee, osv.

Inga kommentarer: