fredag 2 oktober 2009

Falun3


Någon backe blev det ju inte förstås. Däremot två timmars nöjesåkning på stig i Stångtjärnsskogarna. Det var roligt att göra det igen eftersom jag cyklade där precis första veckan jag hade cykeln och då bara grinade och svor och var kass, och nu var allt liksom så himla enkelt och oproblematiskt och lättsamt och söndagsåkningstrevligt. Jag har blivit så sjukt mycket bättre! Fantastiskt!

(Men mest älskar jag mina nya däck! Mer än livet! Vill gifta mig med dom och föda deras barn! Oklart i och för sig om skillnaden satt mest i huvudet på mig eller i mönstren på dom, men helveterå, vad duktig jag var.)

2 kommentarer:

Johan Fintling sa...

Ledsen att göra dig besviken, men det är BARA däcken som gör skillnaden...

Lisa sa...

det är väl ändå oväsentligt? alla medel är tillåtna! typ som att säga att man inte blir bättre av lite doping, tss.....