tisdag 13 oktober 2009

Åhå!

Om ni visste vilket drama det är här i mina hoods just nu! Det är som en blandning av Cluedo och Days of our lives, PÅ RIKTIGT!

Imorgon ska vi få blanda in myndigheter! Spännande!


Annars; Jag funderar ju på vad jag ska okynnesläsa till våren, utöver programkurserna. Sista anmälningsdagen är i övermorgon, och för att jag inte i panik ska randomklicka på vad som helst, typ "Världens vin och sprit III" (finns!) försöker jag ha lite framförhållning. Det hjälper tyvärr inte så värst. Jag vet inte ens om jag ska vara förnuftig eller bara välja för mitt eget höga nöjes skull.

Vad jag i alla fall vet att jag INTE ska läsa:

"De senaste årens utveckling har inneburit att innehållet på Internet i hög grad produceras av användarna själva. Med tjänster som Facebook, Wikipedia, Youtube och Blogger har enkelriktad informationsspriding ersatts av interaktivt och dynamiskt informationsutbyte Internetanvändare emellan. Efter avslutad kurs skall studenten ha kunskap om, och färdigheter i att använda tjänster och verktyg som förknippas med det som kommit att kallas Webb 2.0."

En kurs i hur man bloggar och använder facebook liksom, det känns fräscht och jävligt 2010?!

Inga kommentarer: