torsdag 22 oktober 2009

Repris

Ehm? Missade skolan? Det har väl ändå i mitt tjugofemåriga liv ALDRIG hänt tidigare?!
Ofrivilligt alltså, gudarna ska ju veta att jag har missat både det ena och det andra med vilje i mina dagar, men nu är ju inte läget direkt detsamma.
Så snopet.

Åker till Falun istället då. Kollar på cx-en och sådär. Sist jag kollade på cykel uppe på lugnet var det ju såhär soligt och fint i den ökända mördarbacken:

Jag misstänker att det kommer vara mindre bränna och mera lera till helgen.

Annars ska jag väl göra det vanliga; våndas över talet, klappa hundarna och dessutom försöka hinna träffa Karin som jag ju missade nu senast. Har jag tur kanske jag får klappa lite hästar och till och med sitta en vända på den här maffiga saken:


Det blir fint det.

Inga kommentarer: