söndag 8 maj 2011

Killar man inte vill ligga med, om sanningen ska fram

Sånt man skulle kunna roida om, ifall jag nu inte ska hålla mitt ord om att vi hörs i morgon, är ju den här jjjääävvvlllaaa låten som plötsligt dyker upp på varenda människas facebookwall och blogg, nu senast Öijers.

Den är förstås genial. Klart det kommer bli en sommarplåga! Det är verkligen nedtaget på grottmänniskenivå, den där refrängen är väl det enda alla som bemödar sig med att gå ut vill skrika till varandra klockan 0245 när lite för många somriga uteserveringshappyhour-öl hamnat innanför den kända västen, och även om temat knappast är nyskapande så är det ju Nu Ännu Enklare(yay!) - utan omskrivningar och på svenska! Hurra!

Fast det är ju inte det som stör mig, pöbeln får väl vilja ligga med varandra hur mycket dom vill, så länge de håller mig utanför det så har ju faktiskt inte jag med det att göra. Det jobbiga är istället att han inom loppet av de där två minuterna och femtiotre sekunderna hinner räkna upp precis varenda anledning till att ingen vettig människa någonsin borde vilja ligga med eric amarillo (det är nästan imponerande). Men att döma av andras engagemang får jag väl inse att det förmodligen är hos mig det ligger(hoho) vilket återigen bara blir en påminnelse om hur många idioter där ute jag verkligen inte förstår mig på.

Det är ju såklart obegripligt att inte alla har en lika bra lista för att sålla agnarna från vetet som jag själv. Jag tror jag ska maila eric lite tips för en eventull uppföljare. Jag tänker mig att den skulle kunna heta "Äntligen vill Lisa ligga med mig!". Jag tror att han kommer nappa.

Inga kommentarer: