tisdag 24 maj 2011

Andra sanningens ord

If I were mild, and I were sweet,
And laid my heart before your feet,
And took my dearest thoughts to you,
And hailed your easy lies as true;
Were I to murmur "Yes," and then
"How true, my dear," and "Yes," again,
And wear my eyes discreetly down,
And tremble whitely at your frown,
And keep my words unquestioning -
My love, you'd run like anything!


(Det är väl på tiden att vi börjar skriva den här bloggen på vers igen, tycker ni inte? Jag ska skärpa till mig på den fronten.)

I helgen är det Borlänge Tour! Hur kul ska inte det bli? Ni kommer väl? Det är snälla men roliga banor och värt med flerdagars! Och är man snabb får man en tjusig ledartröja. För mig blir det dessutom första gången jag får tävla på en bana jag tävlat på tidigare, och bara en sån sak?!

Inga kommentarer: