lördag 7 maj 2011

Har väl cyklat lite ändå då

Idag hade jag på mig följande plagg på passet, utöver skor/hjälm/glasögon: byxor, benvärmare, skoöverdrag, långärmad undertröja, långärmad cykeltröja, vindväst, buff runt halsen, buff på huvudet, långärmade handskar.

Idag hade Henke och Niclas på sig följande plagg: korta byxor, kort tröja.

Jag vet inte, men det här med att folk ibland pratar om att det känns som man befinner sig på olika planeter fast man är i samma rum, är det såhär det känns då?

Men det var fint såklart! Finast var förstås att jag fick stanna i Gustafs och fika för första gången i år, och bättre än så är det väl svårt att ha det? Det är visserligen bara Jeppe som ser supernöjd ut på den här bilden, men vi andra hade förstås den där uppsynen inombords. Jag hade den hela vägen hem sen (utom när Sara gick omkull och kraschade både cykel, finhjul och sig själv. Att ha en sådan uppsyn då hade varit ofint).

2 kommentarer:

Unknown sa...

Men han Ääääär väl fin den där Jesper

Lisa sa...

Ja det är ju verkligen helt sjukt. Lätt inom topp-10 av folk man helst vill cykla med.