fredag 6 maj 2011

Bona fide

E - jo... visserligen.... beror på vem man frågar kanske....tur att man kan idrotta iallafall....annars hade man nog gått under av.... göralöshet, kanske?! :D


L - då hade man väl skaffat sig nåt annat dumt intresse att lägga all sin tid på ;)


E - ja, typ rubikskub eller nåt!! haha


L - haha alltså jag satt med den härom helgen!!!
L - googlade lösningar och allting!!
L - kollade på värsta instruktionsvideon
L - hahah


E - hahahahaaa, LISA!!!
E - hahahaaaa


L - officiellt tönt, hahaha


E - hahahhaaaa!! lite, faktiskt!!!


L - alltså ok, jag var helt ensam, i en annan stad!!!
L - det ursäktar lite!!!


E - aaaah, haha, ok, lite kanske....:D:D


L - haha jooo!!


E - du umgick bara med andra nördar också eller??


L - haha nej jag var ju ensam! jag skulle cykeltävla men hon jag bodde hos hade åkt bort för kvällen
L - hade liksom facebook och rubiks kub att välja på som sysselsättning


E - såvad väljer man??!!


L - och när man väl har börjat så kan man ju inte släppa tanken på att det måste gå!!
L - haha kuben såklart
L - uppenbarligen :)


E - EXAKT min tanke!!
E - hahaa
E - ååååh, det borde finnas fler Lisor i världen!!


L - hahaha
L - ja då skulle all världens rubiks kubar (inte) bli lösta
L - men annars håller jag med!
L - är inte säker på att alla andra gör det, men de lär väl bli omvända förr eller senare?


E - öh, Jaaaa!!


L - bra, ville bara kolla

3 kommentarer:

Emmsan sa...

Haha, där har vi det, Svart på Vitt! Förutsätter att du vidarebefordrat tidigare konversation till en viss DR också ;P

Lisa sa...

ja givetvis, jag är ju en kvinna som inte bara rubikskubar like a godess, utan även står vid mitt ord!

Emmsan sa...

:D :D