söndag 29 maj 2011

Att uppa sitt game, som man säger

Förra året var jag 8½ minut efter på söndagen. Idag var jag 2. Det tar sig, det tar sig. Totalt under tävlingarna var jag väl strax över 20 minuter snabbare i år. Heja. Då var jag väl i och för sig svinkass förra året, men jag lär ju hålla uppe den här utvecklingstakten nu så kommer jag ju ha hunnit köra alla tre deltävlingarna redan under fredagen nästa år.

Nåväl. Jag hinner inte riktigt breda ut mig om det hela just nu, för jag ska ut på landet och hämta djur och lämna bil, men det var roligt idag med! Jag blev 7:a i totalen. Ändå skapligt nu när vi faktiskt var så många snabbingar som startade. Har fått ont i ett ben. Vill väl aldrig mer cykla nån trökig tröklandsväg. Utom till helgen kanske.

Totalplaceringarna:

1. BERGLUND Ann
2. AHLSTRÖM Josefine
3. BERGMAN Hanna
4. FERNER Emma
5. FERNER Felicia
6. EDVARDSSON Angelica
7. STRÖM Lisa
8. THELBERG Emmy
9. OLSSON Ida
10. WÅNGGREN Elin
11. SEDEMARK Maria
12. EK ANgelica
13. KANSIKAS Jasmin

Jag ska se om jag kan servera er lite fräscha bilder här så småningom, för det enda ni uppskattar mer än att läsa om när jag cyklar är väl att få se bilder på kalaset? Niclas har enligt säkra källor en bild där jag är på väg rakt ut genom avspärrningsbanden, ett fint bevis på min strålande kurvteknik.

Inga kommentarer: