tisdag 3 maj 2011

Film! Cirkus cirkör! Talang 2011!

Det gäller som bekant att hålla lite olika dörrar öppna här i livet. Själv har jag en alternativ karriärplan, nämligen att rymma med cirkusen. Ni ser ju här att det helt klart finns en inneboende gycklerska i mig, trots allt mitt bittra förnekande och alla dessa ansträngda backpackersarkasmer genom åren. Talangen är ju slående. För att inte tala om glädjen! Särskilt när jag upptäcker friidrottspublik precis där i början! Som ett barn i godishyllan! Kunde jag sedan bara lägga lite mindre energi och koncentration på att prata konstant med alla andra i rummet, och mer på själva bolltrollandet så skulle jag ju nog själv våga påstå att joe labero nog kan börja darra, för här har ni en storstjärna i vardande:



ps. det roliga(?) är dessutom att det här är film nr 2, EFTER övning. har ni tur kanske jag lägger upp nummer ett också. där är talangen lite mer.... rå och opolerad..

2 kommentarer:

kristina sa...

vad är det för låt?

lisa sa...

det är T2 f. jodie - heartbroken

här är videon: http://www.youtube.com/watch?v=WTsHWzvJWDQ

och male replyt:
http://youtu.be/1UTb0ywayeA