onsdag 2 september 2009

Dalabacke


Jag har snott den här bilden från Ola, som så fint har bloggat om de backintervaller vi ägnade oss åt igår i vad som eventuellt(?) kan vara Örebrotraktens enda ickeplatt, om ni klickar HÄR.

Alltså behöver jag inte skriva så mycket om det själv. Göttigt med en äkta dalabacke, på det där plågsamma men ändå trivsamma sättet. Trevlig kille, trevligt väder, allt fine & dandy på det hela taget.
Älskar fortfarande att cykla.

Tyvärr lyckades jag med den intressanta bedriften att ha av en eker på vägen hem. Jag trodde knappt att sådant var möjligt sålänge man håller sig på asfalt? Men uppenbarligen. In i hjul och kasett och kedja och gud vet allt, så jag ska väl ta hojen och bege mig iväg för att premiärbonda lite med min lokale cykelhandlare idag och få lite hjälp med att reda ut den saken.


(Jag har ju börjat skolan också, det verkar värt men är lite svårt att uttala sig om än så länge. Vi är vansinnigt många som läser A-kursen i alla fall och vår huvudlärare verkar himla sympatisk och trevlig, så det blir nog bra det med).

Inga kommentarer: