söndag 20 september 2009

Söndag

Jorå, såatteh.

Jag lyckades med konststycket att gå ut igår, dricka rätt mycket mer än en halv öl och ÄNDÅ må kalas idag?! Hur nu det går ihop eller är möjligt är något de lärde kan få tvista om för jag förstår det då inte. Jag hade som vanligt ställt in mig på ett dygn i fosterställningens och blodgråtandets tecken, eftersom det är vad som brukar serveras mig de gånger jag töjt på kardinaldygderna och ägnat mig åt sådana osundheter, men istället är jag nu lite sugen på att ge mig ut en vända på racer (i och för sig borde jag inte göra det heller, utan snarare ägna mig åt det där förbannade lovtalet, men det är ju en annan femma).

Fattar noll, men är såklart tacksam osv.

Dessutom kanske (peppar, peppar osv) jag har hugg på en vinterhoj, jag väntar på lite mer info om vad det är och vad det ska kosta bara.

Inga kommentarer: