onsdag 23 september 2009

CX

Det är väl härligt ändå med en bild där alla som är med ser helt efterblivna ut? Klart det är! Därför har jag snott den här från Martins blogg: fyra av sex man från gårdagen, rätt spaka efter fem varv på banan. Alla naturligtvis egentligen skitsnygga i verkligheten trots att det kan vara svårt att tro när man ser den här.


Känner ni att det inte var nog med det här talande fotot, kan ni dessutom se lite actionbilder HÄR. Jag vill då att ni särskilt lägger märke till meningen under som lyder "Lisa imponerade med sin styrka".

Jorå, såatt. Dom är snälla mina nya cykelkillar, kommer med beröm och sånt. Säger att jag är stark fast jag kommer sist, och cyklar liiite långsammare så jag ska få nöjet att köra nästan ikapp. Det är godhjärtat det. Jag gillar'om!

Inga kommentarer: