tisdag 29 september 2009

Äh

Jaha, så var jag svag igen. Det var då själva fan.

Saker som inte fungerade idag: benen, pulsen, tekniken, viljan och varenda muskel i hela kroppen.
Jag förlorar så vansinnigt mycket på att jag är så sjukt sopig tekniskt sett liksom. Det gör ju att när jag, som idag, trots min ringa ålder är gammal och trött och inte orkar ta i så finns det inga som helst marginaler. När det inte finns marginaler så blir det snabbt ett stort glapp. Stora glapp är sjukt jobbigt att behöva se och så himla tärande för motivationen, så när Ola och Tobias sista varvet hade släppt iväg mig med ett onämnbart stort försprång för att sedan ändå köra ikapp och om mig ville jag bara lägga mig ner i sanden och grina. FY FAN för att vara dålig alltså. Jag hatar det nåt så jävulskt.



Jag funderar förövrigt, apropå fysiska aktiviteter som inte resulterar i high-fives och segerdans, på att göra en skrällpremiär i ÖAIK (jag har ju fortfarande inte masat mig till deras träningar, men jag har betalat mitt medlemskap nu! och uppdaterat min profilsida med en trevlig bild! det är viktigt det med) genom att springa deras årliga motionsterränglopp sista helgen i oktober. Det skulle kunna vara bra, om jag gör en bra tid. Typ under 45.

1 kommentar:

stefan carlsson sa...

hackmora bergslopp, 11 oktober, utanför en by som heter sågmyra, som ligger utanför en stad som heter falun. halleluja!/stef