torsdag 17 september 2009

Klapp på axeln

Det är så fantastiskt det här med mtb när man är ny som jag, för det är så himla tydligt utvecklande. Helt plötsligt har jag märkt att jag faktiskt dels börjar fatta hur cykeln reagerar på saker och därför kan förutse vad som ska hända, och dels att jag dessutom börjar göra något slags medvetna spårval, istället för att överrumplas av stigen konstant.
Stort! Roligt! Duktigt! Roligt! Roligt!

Lyckades kanske därför med bedriften att idag komma hem hel, ren, torr och icke-blodig! Bara en sån sak!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Värst vilken bloggbrud du blivit!!
Det är skoj att se vad du har för dig om dagarna. Jag är ganska "fulspråkig" om man jämför med dig. Bra jobbat! Om du går in med tänket att allt du gör är bra så ska du se att det löser sig:) haha.
Förresten, har du några snygghunkar i plugget??

Kikade på kvällstränigen som var igår. Det var så häftigt, lösträning i corall. Detta måste jag lära mig! Kram på dig kompis!

Lisa sa...

bygg en corall hemma och börja öva! jag lovar att komma och hjälpa till isåfall, tycker sån träning är så häftigt!

ROLIGT att prata med dig idag, du är bäst! Kram!