tisdag 22 september 2009

LIVET

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅHHHHHHHHHHHHH CX !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

HELVETE då vad allt med cykel ska vara så förbannat kul hela tiden?!!!?!

Jag fick träna cross med Ola och Martin och cxkillarna i hästhagen ikväll ochhh allltttssså fyfan så roligt! Jag ville aldrig sluta!!!

Jag älskar ju mjölksyra och blodsmak och tävlande! Fick såklart slita som ett djur vilket ju är HELT fantastiskt och lyckades därför med att inte behöva komma skamligt långt efter trots min minst sagt bristfälliga teknik i av- och påhopp och cykellöpning!
Lyckades även med konststycket att dra upp maxpulsen i 201 vilket är fem slag mer än jag någonsin fått på cykel, maxtestet inräknat, och tre slag mer än jag kommit upp i någonsin ever i mitt pulsmätta liv om jag räknar med löpning också. Tog alltså i lite, kan vi ju konstatera. Jag älskar att ta i, det är fanimej det bästa jag vet.

fin kurva!



VILL CYKLA HELA TIDEN!

2 kommentarer:

stefan carlsson sa...

roligt sa bull! härligt att du förstår storheten, medhåll på allt!/stef

Lisa sa...

jaa! åååhh vad kul det var! jag tar officiellt tillbaka allt jag sagt om den grenens fånighet i att hoppa hinder osv (det är visserligen fortfarande lite ologiskt och knasigt, men det är ursäktat!). Är skyldig dig hela världen och min oändliga och eviga tacksamhet för att du satta mig på cykeln i våras, tänk vad mycket kul jag hade missat annars!