söndag 20 september 2009

Fresh


Jag försökte göra som alla andra och ta en bild på mig själv när jag cyklar, nu när jag äntligen äger en telefon som faktiskt kan ta bilder skarpare än en webcam från -93, men det gick väl sådär. Jag fick åtminstone med cykeln, nästa gång kanske jag lyckas få med mig själv också!

Masade mig runt den där 55km-rundan jag har här, som förmodligen alla andra skulle dö av tristess om de tvingades köra, men som jag ändå gillar för sin enformighet.
Den där bakfyllan som aldrig infann sig bidrog istället med oväntad pigghet. Eller så berodde det på all (rom-och-) coca cola jag fick i mig igår. Jag är fortfarande helt oförstående men oändligt tacksam.

På talfrontet intet nytt, har NOLL uppslag. Kommer få ägna kvällen/natten/morgonen åt att slösurfa i förträngningssyfte för att sedan avrunda med att dunka huvudet i väggen framåt elvatiden imorgon förmiddag innan jag ska till skolan. Lär bli awesome.

Inga kommentarer: