fredag 11 september 2009

skria

Alltså, ok att krians engelska namn är "moral essay", och att det är lite poängen med den sortens text att leverera moralkakor som om det vore '99, men HERREGUD, det här är så präktigt och frikyrkligt att jag inte riktigt vet om det är okej faktiskt.
Har just skrivit: "Att höja blicken från spåren, kliva ut åt ett annat håll, och gå sin egen väg - där finns nyckeln till framgång och framsteg för den enskilde individen."

No kidding. Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta.

Jag försöker hitta nåt sätt att länka in .doc så kan ni få läsa men jag hittar ingen sån funktion?! Finns det inte på blogspot eller?

4 kommentarer:

kristina sa...

jag är faktiskt lite mållös. när kommer ni till Ranten?

Lisa sa...

mållös på ett bra eller dåligt sätt?

vet ej, men nästa är lovtal, så det känns ju som att det lär dröja. vilket såklart är synd, jag tror det är min gren, haha.

kristina sa...

mja jag blir ju lite orolig att du håller på bli typ välanpassad och down with the system the nonrevolutionary way... ;)

Lisa sa...

närå, det är lugnt. Näven i hjärtat osv du vet. Men ibland måste man tänka på det där med VG också.