torsdag 10 september 2009

Talför

Vi hade vår första filmade talövning idag, med de där 400 orden jag tjatat om. Klockade in på 2:35 och var alltså lite för snabb (vi fick diffa +/- 15s egentligen bara), men utöver det var jag oväntat avslappnad. Jag har spenderat eftermiddagen med att titta på mitt eget klipp baklänges och framlänges och på alla ledder man kan tänka sig, för att kunna skriva en analys av mitt eget framträdande nu, och tycker nog ändå att det är rätt skapligt.
Värt! Roligt att prata!

Och när vi ändå håller på att prata om roligheter, så förutom att jag ska få cykla i sommarväder med happykillarna idag (vilket ju per definition måste vara kul) så mailade jag dessutom lite igår kväll med ÖAIK där de uppenbarligen redan känner mig vid namn och väntar på att jag ska dyka upp för att löpa (och simma, försöker de fortfarande föreslå, jag är dock inte övertygad ännu). De har till och med förärat mig med ett medlemskap så jag får tillgång till deras träningsforum, trots att jag inte ens har hunnit bli medlem än. Snälla killar.

Ett smart sätt i och för sig att sätta mig i en situation där det inte finns någon återvändo, jag kan ju inte direkt inte dyka upp nu.
Nåväl. Mycket roligt. Kommer inte hem till helgen.

Inga kommentarer: