torsdag 17 september 2009

Inte så värst


Jag skulle väl vilja brista ut i ett ungdomligt och retoriskt inkorrekt "LOL", för vafan. Jag har gjort min stackars kria total orättvisa idag. Bildkvaliteten överensstämmer på ett jobbigt sätt väldigt väl med talkvaliteten.

Ignorerar det faktumet så länge dock. Jag fick beröm för mitt språk och mina formuleringar åtminstone vilket ju trots allt är vad jag är duktig på så jag antar att det får vara gott så för den här gången. Planen är att glömma bort det till nästa gång, och nu istället åka in till stan för att införskaffa en lampa eftersom jag lovat bort mig till skogscykling i mörkret i kväll (det är möjligen tveksamt huruvida det verkligen är okej att glatt utbrista "JA!" när män jag inte direkt känner frågar om jag vill följa med dom ut i skogen i mörkret på kvällen, jag tror det är sånt som mammor varnar sina döttrar för att göra), trots att jag är mörkrädd och alltså rätt kass.

Men som Johan sade; "det viktiga är att deltaga, inte att undvika frontalkrock med träd!".

En inställning jag känner att jag kan förhålla mig till på ett bra sätt.

Inga kommentarer: