torsdag 5 augusti 2010

Tre tappra

Mina två snabba och stiliga kavaljerer i kvällssolen här nedan är alltså David Mayer och Adam Steen, men det ser ni ju förstås. De var de enda två som förutom jag dök upp på Ingarvet ikväll för veckans GP-omgång.
Okej att det är USM och Tour of Jämtland den här veckan som kanske stjäl lite folk, men vart var alla andra egentligen?!

Vi modifierade hur som helst det hela så det funkade att köra på så få deltagare ändå, och med facit i hand var det väl kanske tur att vi inte var fler för jag var förstås sådär lat och osnygg och långsam som man bara blir av att icke-träna flera dagar i följd. Förhoppningsvis slipper vi det från och med nu, och hur som helst så var det skönt att komma igång lite. Såren på benen gjorde tursamt nog inte ont (de gör ont när jag går, så jag var lite orolig) och jag blev uppenbarligen glad av att få cykla runt runt runt igen:

Så all good, osv.

(Ser ni förresten vilken absurdt vit styrlinda Johan smällde dit åt mig! Jag blir bländad så fort jag sänker blicken! Har aldrig sett nåt så rent!)

3 kommentarer:

Anonym sa...

snygg linda, matchar bandaget perfekt! Vi var bara 5 gubbar på vårt träningsrace. Kanske har resten lagt ner?

Jonas l sa...

osnygg? Du visar ju din snygga sida

Lisa sa...

robban: är det redan vinter alltså?

jonas: framsidan? ;) jag var nog mer osnygg när jag cyklade