söndag 1 augusti 2010

En snabbis

Ni kan andas ut! Jag är hemma, duschad, omplåstrad, matad och osv osv osv.

Bilen står ju fortfarande krajjad i Mjölby (men den historien kan vi gå in på kanske imorgon) så jag invalidkörde dit efter mina vändor på akuten här nedan, lämnade min fina hyrbil där och blev hämtad av min fader konungen som sedan körde hem mig.

Jag måste tvätta lite kläder, kolla att min cykel inte är sönder och handla frukost nu, så vi får gå igenom min helg av succé och katastrofer lite senare.

Ett stort tack i alla fall för alla snälla meddelanden, sms och hälsningar. Extra tack Lisa DY med far för suberbt skjutsande, hjälpande och omhändertagande samt mannen från bure(?) som skrapade ihop mig och tröstade mig så fint där jag låg tilltrasslad i diket.

Hörs imorrn hörni.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Bra att du är hoplappad igen. Du vet väl att det finns två typer av cyklister -de som har kraschat och de som ska. Nu har du gjort ditt. Håll dig på vägen så bjuder jag på tårta nästa gång jag är i Falun!

bror sa...

det är häftigt med ärr...

Kristin sa...

Hav förtröstan Lisa! Du blir nog gift ändå enligt dessa grabbar: http://www.girlsaskguys.com/Other-Questions/18066-are-hot-girls-with-scars-disgusting.html

Läk väl.

Lisa sa...

Robban: jag trodde ju jag gjort mitt redan i midsomras, men ack så jag bedrog mig.. tårta låter bra dock. ta gärna med en hundvalp också (eller annat vafritt djurbarn med päls)

petter: flest när han dör vinner?

kristin: haha, tack, världens bästa länk! jag kan nu sova gott, förvissad om att inte behöva vandra den galna-kattants-vägen. puh!