torsdag 19 augusti 2010

Ingarvet GP

Alltså, jag tycker verkligen att de här GP-träningarna är så himla tramsigt löjligt skitroliga. Jag vet inte ens varför?! Obegripligt ju att det kan vara så oerhört festligt att nöta 20 varv runt ett och samma kvarter, vecka efter vecka!

Idag var vi många i alla fall, extra roligt då såklart!

Jag tror att Adam tog sitt bloggansvar och tog någon bild, så jag lär ju stjäla den så småningom. Det är ju lite så jag jobbar.

Edit:

Det hade han såklart. Tur att det är ordning på någon här i världen. Här har vi kört klart, lämnat de andra och rullar ett varv runt gamla hederliga Varpan efteråt.

Johan Landström var med och var starkast och snabbast såklart, och Micke P var med på sin glassiga sprillans lyxhoj. Jeppe var egentligen inte alls med, men lyckades ändå snika sig med på bild med sin cykelvasacross. Så jobbar han.

Och jag var uppenbarligen där, och Adam var där med sin nya optiga frilla. Lisa-2 var också med på varvet runt, men hon ligger precis bakom mig i bild, så hon syns inte. Men hon är tillbaka i stan vilket förstås är roligt!

(Är det dålig blogg-etikett att alltid stjäla bilder? Måste jag börja ta egna snart?)

2 kommentarer:

Jonas l sa...

Nice. Ser ut att går fort på sista bilden när du är suddig.

Borde vara bra blogg-etikett då du länkar till bloggen du stjäl ifrån och förhoppningsvis får ju den bloggen några extra besökare. Så hade jag tänkt iaf.

Lisa sa...

ja nu dubbellänkade jag ju till och med för att vara på den säkra sidan ;)