fredag 27 augusti 2010

Lovar, sista nu

Det har varit mer än lovligt gnälligt här nu ett tag och det är förstås inte särskilt passande så jag ska alldeles strax sluta med sånt löjligt, men jag har bara en sak kvar att tjura över.

MIN PLÅNBOK ÄR BORTA?!!!?!!

Alltsåsåsåsåååå åh, droppen som fick kamelen osv. Orkante. Har ägnat hela eftermiddagen åt att spärra varenda kort i guds hage, beställa nytt körkort, ordna med nytt bankkort och ringa min far för att få tag på kontanter så jag slipper svälta ihjäl osv. Så himla bökigt. Måste gå till polisen och ordna fram ett pass på måndag så jag har någon form av id och kan köra bil och får utöver det se fram emot någon vecka utan pengar. Hoppas v e r k l i g e n att alla pengar finns kvar på kontot så jag slipper börja grina.

Bra flow?! Tror ni det här betyder att jag kommer fortsätta på inslagen bana och typ... bryta benen imorgon, eller att jag som kompensation för den här jävligheten kommer vara den enda i damstartfältet som inte punkterar och därför vinner?

1 kommentar:

Niclas sa...

Tråkigt med plånkan. Ta ut aggressionerna på racet imorn så kommer du bli 3'a & få pris :)