fredag 27 augusti 2010

Näe

Imorgon kör vi den där Finnmarksturen då? Jag är måttligt sugen. Hela veckan har varit en orgie i trötthet och ont i olika delar av kroppen, lägg därtill att jag hunnit köra ett pass (som dessutom gick skitdåligt) sedan i söndags och jobbat kvällspass HELA veckan (eftersom någon ju ska göra det) och inte har velat annat än att lägga mig i fosterställning i första bästa hörn och sova två dygn i sträck, så förstår ni ju vilket superladdat energiknippe jag är. Kan inte bärga mig.
Eller så kan jag det, ja.

Toppar misären med att idag vara kraftlös, ha ont i magen, frysa, ha sovit dåligt, inte ha någon mat hemma och INTE HUNNIT TRAMPA IDAG HELLER, chockartat nog. Men ska väl inte gå och hämta snaran för det, nä, jag ska väl gå till jobbet och jobba kväll. Jorå, satt. Vi ses imorrn. Ni känner igen mig som grinigast i fålla 1.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Kommer säkert att gå hur bra som helst bara för att du känner dej så där. Ska möjligen vara det där med magen som kan ställa till det.
Lycka till
Karin

Öijer sa...

Svaret är att cykelpendla till jobbet. Och man får ta omvägar.

Lisa sa...

ja det verkar ju onekligen vara ett vinnande koncept. får nog börja ta omvägen över borlänge till slaggatan from nu...