tisdag 10 augusti 2010

Träna rå

Jag har motat bort latmasken med kaffe och diklofenak. Det verkar ha varit framgångsrikt än så länge (men så har jag ju inte gjort något mer ansträngande än just det än heller, i och för sig) så nu har jag inga ursäkter att inte träna med högskolan ikväll.

Jag försökte ett tag safe:a och hinta för Peter att jag kanske inte skulle hinna (visserligen sant, men också en bra säkerhet att ha som reservursäkt in case of lathet) men fick till svar att det inte gjorde något, de kunde ju vänta in mig.

Får således helt enkelt ta tag i det här och se till att ta i lite idag. Det är nog nyttigt för mig, med mycket stor sannolikhet är jag ju bara lat och slö sen förra veckans skadevila och behöver komma igång lite. Hoppas jag.

Annat stort är ju att jag fyller år om exakt en vecka. Jag blir tjugosex vackra år, och ni kan skicka era grattiskort och buda era tårtor till Frejavägen 9, 79133 Falun.

Nu högskolan!

4 kommentarer:

Jonas l sa...

Roligare att träna och bli trött än att bli trött på sig själv när man inte tränat :) Med träningssällskap är ursäkterna svåra med.

Blir det kalas med alla tårtorna eller fira i smyg nästa vecka?

Lisa sa...

jamen verkligen, 100 gånger av 100 är det ju det.

nivån på kalasandet står nog i förhållande till hur många tårtor jag får vakna upp till ;)

Caroline sa...

Bra att du lägger ut din adress så jag och kylie vet var vi ska gå för att få oss lite tårta :)
/Caroline.

Lisa sa...

Eller hur! Man vill ju stå till tjänst osv. :)