tisdag 3 augusti 2010

Grina rå

Jag vill ju inte vara den som gnäller (eller jo, det vill jag visst), men jag är så himla trött för jag får inte sova eftersom jag

1. inte kan direkt röra på mig eftersom jag inte kan ligga på hela den sida där jag har alla mina sår = inte optimala sömnförutsättningar

2. inte kan direkt röra på mig så värst mycket under dagarna heller eftersom jag är tillfälligt handikappad och för min lilla kropp som är van vid att få göra just det resulterar det i absurda krypningar i benen = kan inte ligga still över huvud taget = spenderade många timmar inatt med att kasta mig upp ur sängen och vanka av och an i tron om att galenskapen stod för tröskeln, innan jag till slut lyckades slumra till på soffan och få några timmars sömn under en filt.

Skitkul att gå upp och öppna idag på jobbet sen.

(Dessutom gör allt ondare idag, stackars mig, buhu buhu etc etc etc. Det är lite synd om mig idag.)

5 kommentarer:

Anonym sa...

i feel sorry for you!

Lisa sa...

tack! medlidande hjälper alltid lite :)

bror sa...

restles legs... brukar drappa gammlingar, samt undertecknad vid enstaka tillfällen.

Jonas l sa...

vi kan byta ben lite, mina är helt slut.

Lider med dig annars

Lisa sa...

en miljard gånger hellre trötta ben....