onsdag 4 augusti 2010

Ett svar, och en fråga till er som vet

Vet ni vad som var felet på bilen? Fläktremmen hade gått av och låg och skramlade i motorn. Tur att det inte var värre än så. Otur att jag måste åka till Mjölby för att få hem den. (Om ni skulle ha en svårtyglad längtan efter att åka tåg och bil några timmar i helgen, så vet ni ju alltså vem ni ska höra av er till för att få sällskap.)

Och en fråga till er som vet saker om cykel: har man samma storlek på tempocykel som på sin lvg-dito, eller är det som med allting annat lite krångligare än så?
Upplys mig!

Puss & kram på er

4 kommentarer:

Niclas sa...

Bra att du är på gång igen :) Vad blir nästa race?
Tror vanligast är att man har en storlek mindre på tempo hoj jämfört mot linje.

Lisa sa...

ja det är himla skönt, man får bara slicka sina sår någon dag, sedan får det vara nog ;)
jag har tänkt köra cykelvasan och finnmarken i alla fall, och eventuellt svanesund. kommer du/ni köra något framöver?

Niclas sa...

Kommer nog oxså köra vasan & fmt. Är inne i ett mtb stim just nu :)

Lisa sa...

Det är ett fint stim! :) Då ses vi då om inte annat, förhoppningsvis kan jag hålla mig i hälarna på dig lite längre då.