måndag 30 augusti 2010

Blir du lönsam lille vän?

Vad har ni gjort?
Jag har varit på högskolan, lyssnat på mängder av information som i vanlig ordning bara är relevant för människor som aldrig studerat tidigare, lyssnat på samma information en gång till på engelska, träffat mina kursare och fått broschyrer från fan och hans moster.

Svängde förbi Lars-Åke på vägen hem och pratade om min del i det här elitidrottsprojektet med Dala Sports Academy. Var där precis så lagom länge att det hann börja ösregna just när jag skulle ta mig hem och bege mig ut och träna. Försöker nu vänta på att i alla fall det värsta ska avta, men hursom måste jag ut och röra lite på mig. Kan inte leva det här latmanslivet längre.

4 kommentarer:

Kristin sa...

Så du ska plugga i höst alltså? Grattis eller vad man säger. Vad ska du läsa?

F.ö. blev vi just klubbkamrater. Jag ska köra mitt första downhillrace den 18-19 september (håll tummarna för att jag överlever) och då måste jag vara med i en cykelklubb. Valde Falu CK, en del av mitt hjärta är trots allt Falubo och jag tror att det är den cykligaste delen :).

Lisa sa...

MEN FYYY FAN vad ballt Kristin!!! Vart går tävlingen?! Jag vill komma & kolla! & stort att du förärar Falu CK med sånt coolt!

Jag ska läsa tränarprogrammet med prestationsidrottsinriktning. och jobba. kunde inte välja så jag tog båda ;)

Kristin sa...

Tävlingen är i Flottsbro (söder om Sthlm) den 18-19:e september. Om du inte har något bättre för dig den helgen så är du såklart välkommen, jag behöver all support jag kan få ;). Överlever jag och fortsätter tävla nästa säsong så tycker jag nästan att Falu CK får trycka en downhillkollektion. När var förresten crosstävlingen i Kungsträdgården? Då ska jag stå och skrika på dig ju!

Varför välja när man kan få allt? :D

Jonas l sa...

30e oktober går cxtävlingen i kungsträdgården. www.sthlmcyclocross.se