söndag 29 augusti 2010

5

Min langning/mekhjälp/cykeldealer/support/hejaklack/osv extraordinarie, Stefan, tog också bilder. Här är jag allt bra sugen på den där flaskan jag strax ska till att fånga ser det ut som.

Resultaten verkar vara utlagda nu också, och min tid blev tillslut 0512, så det var ju ungefär var jag trodde. Det ger en femteplats i det mycket tunnsådda damstartfältet.

Jag pratade en del med Maria från Varberg efter loppet och tydligen är BST-banan vansinnigt vattensjuk och dränkt nu. Tråkigt. Jag hade visserligen inga planer på att köra det ändå, men nu när det var så kul igår är jag ändå himla sugen. Kanske skulle jag ta och försöka ordna tid och energi och cykel och köra sista deltävlingen också? Är det ett roligt lopp? Vet någon?

5 kommentarer:

Anonym sa...

BST är riktigt rolig. Kanske tom roligare än Finnmarken tycker jag...

Anonym sa...

Jag tycker den banan är kanonfin med boksskogar och sånt. Men en vattensjuk bana blir väl mindre skojsig!

Göran Eriksson sa...

BST är en riktigt fin bana. Hoppas bara att det inte är lika blött som ifjol, då hade kanot varit rätt på flera ställen. Sammanfattningsvis; 2 snabba vägmil ut från Varberg till Åkulla bokskogar där 6 mil fin och omväxlande bana väntar. Sedan 2 mil "hem" till Varberg igen, denna gången lite mer omväxlande stig o väg än första 2.

Jonas l sa...

Helt klart kul tävling. Riktigt fina stigar och kul slut. Rekommenderas verkligen

Lisa sa...

det låter ju som att det är värt att överväga då i alla fall!