söndag 15 augusti 2010

Materialval

Det var ju ett himla donande på alla håll med det här med vad det skulle cyklas med på den där cykelvasan. Ryktena går om någon okänd människa som till och med festade till med renodlad racerhoj på sant evel knievel-vis. Nästa år tänker jag därför köra vasan på high end tempocykel, kommer gå så innihelvete fort på asfaltssträckorna. Jag kommer förmodligen inte kunna hejda mig, utan fräsa upp till sälen igen och varva er allihop av bara farten. Det kommer bli en show som heter duga.

2 kommentarer:

Jonas l sa...

Kommer bli grymt. Mitt tips är Shimano Di2 växlar så du kan växla både ute på styret och på pinnarna. :D Får man sitta på rulle då?

Lisa sa...

jag kommer ju inte behöva växla, bara tjonga in tyngsta växeln från start och sen trampa ner till mora. ;)
givetvis får du rulle!