tisdag 16 februari 2010

Världens bästa Carlsson

Stefan byter jobb, stor sorg för Faluns tränande befolkning. Carlsson är ju inte världens bästa Carlsson för inte, som man brukar säga. Vi tröstar oss med att lägga in det coolaste fotot någonsin på den mannen, jag älskar den här bilden:

Om jag någonsin fastnar på bild i cykelsammanhang hoppas jag att jag varje gång kommer se ut precis sådär.

Nu ska jag, apropå den gode Carlsson, ta mig upp till ljungstugan och köra dagens pass. Eftersom jag måste ägna eftermiddagen och kvällen åt att videokonferera med Stanford Uni har jag lånat nyckel av Ola så jag kan få mina intervaller gjorda ändå.
(Jag läste precis igenom vad som stod på dagens meny, blev trött bara av det. Det bådar gott!)

4 kommentarer:

stefan carlsson sa...

den måste vara grymt retusherad??/stef

Lisa sa...

Ja, du är ju mycket längre än bara ett par centimeter i verkligheten, till exempel.

stefan carlsson sa...

bara en sån sak.. fortfarande trött?/stef

Lisa sa...

Nä, pigg igen nu. Nya tag!